چارت ها و ابزار تحليلي چارت ها و ابزار تحليلي

فارکس حرفه ای

انواع چارت هاي تحليلي پاكت آپشن PocketOption

?چارت ها و ابزار تحليلي پاكت آپشن PocketOption?
پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد به انواع ابزار تحليل تكنيكال، انديكاتورها، چارت ها و همينطور تنظيمات مختلف كه بر روي نحوه استفاده شما از پلتفرم پاكت آپشن و ظاهر آن تاثير مي‌گذارد،‌ بهره بگيريد.

بروكر معتبر پاكت آپشن به گونه‌اي خدمات خود را ارائه مي‌كند كه انواع معامله گران با سبك هاي معاملاتي، سلايق و شرايط معامله متفاوت بتوانند در آن با نمادهاي معاملاتي متعدد معامله كرده و به سودآوري در پاكت آپشن دست پيدا كنند.

شما مي‌توانيد با ورود به وب سايت رسمي پاكت آپشن از اين خدمات بهره مند شويد. در اين مطلب به امكانات پلتفرم پاكت آپشن، ابزار تحليلي و چارت هاي آن مي‌پردازيم تا بهتر با آنها آشنا شده و بتوانيد اين پلتفرم را طبق خواسته هاي خود شخصي سازي كرده و به راحتي از آن استفاد كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

پلتفرم بروكر پاكت آپشن به زبان فارسي
خوشبختانه بروكر معتبر پاكت آپشن جزو معدود بروكرهايي است كه زبان فارسي را در اختيار مشتريان ايراني و فارسي زبان خود قرار مي‌دهد.

از اين رو شما مي‌توانيد به راحتي در صفحه اصلي ورود به بروكر پاكت آپشن، بر روي پرچم كشور در گوشه سمت راست صفحه كليك كنيد و در منوي باز شده روي زبان فارسي كليك كنيد تا پاكت آپشن فارسي براي شما در دسترس قرار بگيرد.

لطفا توجه داشته باشيد، زباني كه در اين صفحه انتخاب مي‌كنيد بر روي پيام هاي آينده، درخواست هاي پشتيباني مشتريان پاكت آپشن و چت هاي شما اعمال مي‌شود و از اين پس با زبان فارسي مي‌توانيد با بروكر پاكت آپشن ايران ارتباط برقرار نماييد.

همينطور امكان تغيير زبان در تنظيمات پروفايل كابين بروكر پاكت آپشن وجود دارد و نيازي نيست حتما اين كار را در صفحه اصلي بروكر پاكت آپشن انجام دهيد.

تنظيمات پنل معاملاتي پاكت آپشن PocketOption
سايت رسمي بروكر پاكت آپشن براي شما دو نوع پس زمينه با تم روشن و تاريك را ارائه مي‌كند و شما مي‌توانيد طبق خواسته خود بين آنها جابه‌جا شويد. براي تغيير رنگ پس زمينه، با كليك كردن بر روي آواتار خود در پنل بالاي كابين پاكت آپشن، گزينه تنظيمات يا Settings را انتخاب كنيد.

حالا به راحتي مي‌توانيد گزينه موردنظر خود را از بين تم روشن و تاريك انتخاب كنيد. همينطور شما مي‌توانيد محل پنل معاملاتي پاكت آپشن را شخصي سازي كنيد.

پنل معاملاتي پاكت آپشن به صورت پيش فرض در قسمت پايين صفحه قرار دارد. شما مي‌توانيد با كليك بر روي علامت پيكان كوچك در گوشه سمت چپ بالاي صفحه، محل قرارگيري آن را به راحتي تغيير دهيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

انتخاب نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن PocketOption
شما مي‌توانيد در سايت بروكر PocketOption به انواع مختلفي از نمادهاي معاملاتي كه بيش از 100 عدد هستند دسترسي پيدا كنيد. اين نمادها شامل جفت ارزها، رمزارزها در پاكت آپشن، كالاها و سهام ها مي‌شود.

طبق طبقه‌بندي هايي كه پلتفرم اين بروكر براي شما در دسترس قرار داده است و همينطور با استفاده قابليت جستجوي آني، از بين نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن گزينه موردنظر خود را پيدا كنيد.

كافي است نام نماد معاملاتي را در كادر جستجو وارد كنيد تا آن را پيدا كنيد. همينطور شما مي‌توانيد هر جفت ارز پاكت آپشن، كريپتوكارنسي پاكت آپشن، كالا يا سهامي را به ليست نمادهاي موردعلاقه خود اضافه كنيد.

اين كار را مي‌توانيد با ستاره هايي كه در مقابل هر نماد وجود دارد انجام دهيد. با كليك بر روي علامت ستاره به سادگي نمادهاي موردعلاقه شما به يك ليست جداگانه منتقل مي‌شود تا دسترسي آساني به آنها داشته باشيد.

انواع چارت هاي پاكت آپشن PocketOption
به طور كلي پنج نوع چارت معاملاتي در پلتفرم بروكر پاكت آپشن براي معامله گران در دسترس است. ليست انواع چارت ها به شرح زير است:

چارت محيطي Area
چارت خطي Line
چارت كندل هاي ژاپني Japanese Candles
چارت ميله‌اي Bars
چارت هيكن آشي Heiken Ashi
چارت محيطي در واقع يك چارت از نوع تيك Tick است و يك محيط پر شده را نشان مي‌دهد كه شما مي‌توانيد در آن تغيير قيمتي آني را مشاهده كنيد. تيك حداقل تغيير در قيمت است و با نهايت زوم چندين تيك در چند دقيقه مي‌تواند وجود داشته باشد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

چارت خطي نيز مشابه چارت محيطي است. اين نيز يك چارت تيك است كه تغييرات قيمتي واقعي را نشان مي‌دهد اما اين به صورت يك خط در چارت معاملاتي پاكت آپشن به نمايش درمي‌آيد.

چارت هاي كندل استيك محدوده حداكثر تا حداقل يك حركت قيمتي را در يك بازه زماني مشخص به نمايش درمي‌آورند. بخش بدنه كندل محدوده بين قيمت باز شدن تا بسته شدن قيمت را نشان مي‌دهد.

با اين حال خط باريك كه با نام سايه يا شدو كندل شناخته مي‌شود حداكثر نوسان در پاكت آپشن به طرف پايين يا بالا را نمايش مي‌دهد. اگر قيمت بسته شدن بالاتر از قيمت باز شدن باشد، كندل رنگ سبز خواهد داشت و اگر قيمت بسته شدن پايين تر از قيمت باز شدن باشد، رنگ كندل قرمز خواهد بود.

چارت ميله‌اي مشابه چارت كندل استيك در پاكت آپشن است چون قيمت باز شدن، بسته شدن و محدوده حداكثر و حداقل قيمت را نشان مي‌دهد. خط كوچك افقي در سمت چپ نشان دهنده قيمت باز شدن و خط سمت راست نشان دهنده قيمت بسته شدن است.

چارت هيكن آشي نيز در نگاه اول دقيقا مانند كندل استيك ژاپني است اما كندل هاي هيكن آشي در واقع با كمك يك فرمول كه نويز قيمت و نوسان در بازار پاكت آپشن را از بين مي‌برد، شكل مي‌گيرد.

✨نوع چارت پاكت آپشن
خصوصيات
?چارت محيطي Area
چارت تيك به صورت محيطي
?چارت خطي Line
چارت تيك به صورت خطي
?چارت كندل استيك ژاپني Japanese Candle
نمايش قيمت باز، بسته، حداكثر و حداقل
?چارت ميله‌اي Bars
مشابه كندل استيك ژاپني با ظاهر متفاوت
?چارت هيكن آشي Heiken Ashi
ظاهر مانند كندل استيك با قابليت حذف نويز
تنظيمات چارت هاي پاكت آپشن PocketOption
شما مي‌توانيد با ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن از قسمت سمت چپ بالاي رابط كاربري معاملاتي پاكت آپشن، نوع چارت معاملاتي خود را انتخاب كنيد.

براي تعيين بازه زماني براي انواع چارت ها مانند كندل ها، ميله ها و هيكن آشي، مي‌توانيد از بخش Time Frames اقدام كنيد. با انتخاب نوع چارت مي‌توانيد بازه هاي زماني در دسترس كه از 5 ثانيه تا 1 روز را در بر مي‌گيرد را مشاهده كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

شما مي‌توانيد از قابليت تايمر يا زمان‌سنج نيز استفاده كنيد. تايمر در واقع يك قابليت مفيد است كه عمر يك كندل يا ميله را بر روي چارت نشان مي‌دهد. براي اينكه در زمان معامله در سايت رسمي بروكر پاكت آپشن تايمر به نمايش دربيايد، بر روي گزينه Enable Timer در تنظيمات چارت كليك كنيد.

براي شخصي‌ سازي بيشتر، شما همينطور مي‌توانيد پلتفرم معاملاتي پاكت آپشن را بيشتر به سليقه خود تغيير دهيد. اين كار با ساخت يك كندل شخصي سازي شده يا تغيير رنگ ميله ها در تنظيمات چارت هاي پاكت آپشن قابل است.

نمايش چند چارت همزمان در پاكت آپشن PocketOption
فراموش نكنيد كه يك قابليت ويژه در بروكر پاكت آپشن وجود دارد كه شما مي‌توانيد به صورت همزمان چند نماد معاملاتي را معامله كنيد. اين كار از طريق به نمايش درآمدن همزمان 2 تا 4 چارت انجام مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه اين امكان از طريق دكمه‌اي كه در سمت بالاي صفحه سمت چپ در كنار لوگوي پلتفرم معامله در پاكت آپشن وجود دارد قابل انجام است. روي اين گزينه كليك كرده و از بين چندين روش مختلف نمايش چارت يك گزينه مناسب را براي خود انتخاب كنيد.

شما هميشه مي‌توانيد دوباره به حالت قبلي يعني استفاده از يك چارت در هر صفحه و باز كردن صفحات بيشتر در مرورگر خود در صورت نياز بازگرديد.

تحليل بازار در بروكر پاكت آپشن قابليت اين را دارد كه به اشكال مختلفي انجام شود. در مورد چارت‌ها، در حالت دو چارته در دو حالت افقي و عمودي، در حالت سه چارته به 5 شكل مختلف و در حالت 4 چارته نيز به 5 شكل مختلف در دسترس عموم است كه در تصوير زير نيز مي‌توانيد آنها را مشاهده نماييد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

تنظيمات انديكاتورهاي پاكت آپشن PocketOption
انديكاتورها در واقع ابزار مبتني بر رياضيات براي تحليل تكنيكال پاكت آپشن هستند كه به معامله گران كمك مي‌كند حركت قيمتي را پيش بيني كنند و ترند غالب در بازار را تشخيص دهند.

شما مي‌توانيد انديكاتورهاي پاكت آپشن را براي تحليل تكنيكال در بخش Indicators كه در سمت بالا سمت چپ رابط كاربري است، انتخاب كنيد و از آنها استفاده بهينه انجام دهيد. همه انديكاتورهاي مشهور و پر استفاده پس از ورود به سايت PocketOption به راحتي در دسترس شما قرار مي‌گيرند.

هر انديكاتور داراي تنظيمات مربوط به خود مانند دوره، نوع، تاثير، رنگ و غيره است كه مي‌توانيد با كليك بر روي آن، به تنظيمات آن دسترسي پيدا كنيد از انواع انديكاتورهاي پاكت آپشن طبق نيازهايتان بهره بگيريد.

براي حذف يك انديكاتور از چارت پاكت آپشن، منوي انديكاتور را در سمت چپ و بالاي كابين پاكت آپشن باز كنيد و گزينه Current را انتخاب كنيد و بر روي علاوت ضربدر كليك كنيد تا انديكاتور موردنظر حذف شود.

ابزار رسم در پلتفرم بروكر پاكت آپشن PocketOption
ابزار رسم يا Drawings نيز جزو ابزار تحليل تكنيكال در بروكر پاكت آپشن هستند كه به زبان ساده خطوط يا شكل هاي هندسي محسوب مي‌شوند كه مي‌توان بر روي چارت يا انديكاتورهاي پاكت آپشن رسم كرد.

توجه داشته باشيد كه ابزار رسم را مي‌توان براي هر نماد معاملاتي به صورت جداگانه ذخيره كرد تا پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن زماني كه به سراغ معامله آن نماد مي‌رويد به راحتي بتوانيد از آن بهره بگيريد.

همانطور كه مشخص است، ابزار رسم براي تحليل و همينطور به تصوير كشيدن ترندها و شرايط بازار و نقاط عطف روند بازار مورداستفاده قرار مي‌گيرد. منوي ابزار رسم در سمت بالاي كابين پاكت آپشن كنار انواع چارت ها و انتخاب كننده نماد، قرار گرفته است.

انواع معامله گران بروكر پاكت آپشن مي‌توانند به حذف ابزار رسم بپردازند و براي اين كار لازم است از منوي بالاي صفحه سمت چپ بر روي گزينه Current كليك كنيد و در كنار ابزار رسم مشخص شده روي گزينه X يا ضربدر كليك كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

سوالات متداول چارت ها و ابزار تحليل پاكت آپشن
آيا پاكت آپشن به زبان فارسي در دسترس است؟
خوشبختانه بروكر معتبر پاكت آپشن جزو معدود بروكرهايي است كه زبان فارسي را در اختيار مشتريان ايراني و فارسي زبان خود قرار مي‌دهد. شما مي‌توانيد به راحتي در صفحه اصلي ورود به بروكر پاكت آپشن، بر روي پرچم كشور در گوشه سمت راست صفحه كليك كنيد و در منوي باز شده روي زبان فارسي كليك كنيد تا پاكت آپشن فارسي براي شما در دسترس قرار بگيرد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشيد.

انديكاتورهاي پاكت آپشن را چطور انتخاب كنيم؟
شما مي‌توانيد انديكاتورهاي پاكت آپشن را براي تحليل تكنيكال در بخش Indicators كه در سمت بالا سمت چپ رابط كاربري است، انتخاب كنيد و از آنها استفاده بهينه انجام دهيد. همه انديكاتورهاي مشهور و پر استفاده پس از افتتاح حساب بروكر PocketOption به راحتي در دسترس شما قرار مي‌گيرند.

انواع نمادهاي در دسترس در پاكت آپشن كدام هستند؟
شما مي‌توانيد در سايت بروكر PocketOption به انواع مختلفي از نمادهاي معاملاتي كه بيش از 100 عدد هستند دسترسي پيدا كنيد. اين نمادها شامل جفت ارزها، رمزارزها در پاكت آپشن، كالاها و سهام ها مي‌شود. طبق طبقه‌بندي هايي كه پلتفرم اين بروكر براي شما در دسترس قرار داده است و همينطور با استفاده قابليت جستجوي آني، از بين نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن گزينه موردنظر خود را پيدا كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

انواع چارت هاي پاكت آپشن چيست؟
به طور كلي پنج نوع چارت معاملاتي در پلتفرم بروكر پاكت آپشن براي معامله گران در دسترس است. ليست انواع چارت ها به شرح زير است:

چارت محيطي Area
چارت خطي Line
چارت كندل هاي ژاپني Japanese Candles
چارت ميله‌اي Bars
چارت هيكن آشي Heiken Ashi
چارت كندل استيك در پاكت آپشن چيست؟
چارت هاي كندل استيك محدوده حداكثر تا حداقل يك حركت قيمتي را در يك بازه زماني مشخص به نمايش درمي‌آورند. بخش بدنه كندل محدوده بين قيمت باز شدن تا بسته شدن قيمت را نشان مي‌دهد. با اين حال خط باريك كه با نام سايه يا شدو كندل شناخته مي‌شود حداكثر نوسان معاملات پاكت آپشن به طرف پايين يا بالا را نمايش مي‌دهد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/5 ساعت: ۱۰ توسط:pforex :